الو ویزیت

ساخت وبلاگ
کارتهای کسب و کار حرفه ای انجام دهید
کارت ویزیت شخصی شده خود را امروز با سازنده کارت ویزیت رایگان خود بسازید. شما می توانید از 1000+ کارت ویزیت ما ، از رنگ و فونت ، گرفته تا متن و طرح ، سفارشی کنید. وقتی آماده چاپ کارت ویزیت خود هستید ، طرح خود را بخرید و به پرونده های خود دسترسی نامحدود داشته باشید.
 
آنچه مشتریان در مورد کارتهای بازرگانی ما می گویند
"FreeLogoServices به ویژه برای شرکت های تازه تاسیس یا شرکت های کوچک با بودجه محدود بازاریابی ، ارزش فوق العاده ای دارد. خدمات آنها روند طراحی یک لوگو منحصر به فرد را ساده و آسان می کند. روند سفارش کارت ویزیت و کیفیت کارت های تحویل شده را دوست داشتم. " - گرت رایلی
 
برای کارت ویزیت خود آرم درست کنید
بدون هیچ گونه هزینه اضافی ، برای کارت ویزیت حرفه ای خود آرم تهیه کنید. طراحان برنده جایزه در FreeLogoServices 1000 آرم ایجاد کرده اند که می توانید هنگام ساخت کارت ویزیت از آنها استفاده کنید. هنگامی که طرح خود را با سازنده کارت ویزیت رایگان ما به پایان رسانید ، پرونده ها را بخرید تا به دسترسی نامحدود به چاپ تعداد کارت مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. یک روکش مات یا براق ، کاغذهای ممتاز یا فوق العاده پرمیوم را انتخاب کنید و حتی یک طرح سفارشی به پشت کارت های خود اضافه کنید.
 
دسته بندی کارت ویزیت محبوب:
 
 
الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 19:58

کارت ویزیت لایه باز این مجموعه ای از کارت ویزیت رایگان زیبا است که در زیر می توانید بیش از 100 کارت ویزیت رایگان را در زیر بیابید.

کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است ، این مقدمه ای است برای خود شما از این رو باید حرفه ای باشد. یک کارت ویزیت حرفه ای نشانگر کیفیت برند شما است ، اما ایجاد یک نمودار که همه اطلاعات را بدون درهم و برهمی منتقل کند ، این یک مشکل است. نگران نباشید من نکاتی را به شما می گویم که آیا به دنبال کارت ویزیت حرفه ای هستید یا خیر.

یک کارت ویزیت خوب باید مهم و مرتب و تمیز باشد ، مهم نیست که چقدر خوب طراحی شده باشد ، آن را ساده نگه دارید ، همیشه یک کارت ویزیت با اندازه استاندارد را انتخاب کنید ، کارت ویزیت خود را از طریق طراحی ساده و در عین حال جذاب به یاد ماندنی کنید ، تمرکز خود را برای محتوا ارائه دهید. توصیه می کنم اطلاعات را در قسمت عقب قرار ندهید ، آن را خالی نگه دارید یا آرم خود را در آنجا قرار دهید.

 

الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : کارت ویزیت لایه باز کارت ویزیت, نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 21:33